Saturday, May 16, 2009

-Rim aku bengkok lagi-

yaa....... seperti tajuk diatas, rim aku bengkok lagi..... nih yang geram nih.... tergolek sikit je.. rim bengkok.. isk isk isk..... so.... 2-3 bulan nih... ride secara berhemah.... kompol duit cukup2... trus rembat wheelset bagus sket..... tgh te'nang da'rim or revolver or pimplite or dtswiss... (mcm bnyk duit je aku nih... .hehehhehe)....
mcm mana rim buleh bengkok... ??? hahahahha..... "nak sangat layan super-v" hehehhehee... akibat terlalu kempunan nak layan sV punya pasal.... aku set nagn mus DBI utk layan sV pada hari sabtu... budget kami 2-3 org je yang ada..... (ye lah... ride rasmi kan hari ahad..) tgk2 turn-up ramai.... ader dekat 12 org... best best best.... mcm biasa... lepak minum...mintak izin trail maker utk layan sV dulu.... pas tuh.... jalan.......kali nih kami tak kayuh utk sampai ke sV... tapi kami hiking a.k.a tolak beskal ikut trek ke atas.... memang penats... lagi penats dari kayuh ikut belakang maktab.... tapi.. aku suka cara nih... sebab aku buleh usha trail serta halangan2 mendatang semasa menolak naik.....
dah nak sampai starting point dah.....
sessi melepak kumpul tenaga..... sessi mencungkil tanah dari tayar.... dan bermacam2 sessi lagi.....
kat mana rim aku bengkok? hehehhehe.... kat bawah tuh... ader satu ramp....
1st try.... laju sgt....landing ok... tapi tak ready utk fork bottom out.... so tergolek.....
3rd try.... baru tau nak slow... jump ramp tuh dgn jayanye....
2nd try??? ... hehehehhe nih video nyer... thanks to adik benjo tlg amik.....
(ps: cappan... sorry... kalau aku tlg terangkan trail dimana yang tak sepatutnye.....)


i love my santa cruz.....

using all my 120mm travel.....

next entry.......sV bersama kawan lama..... siapa dia????? tungguuuuuuu.......

ps: last drop.... aku lepas ooooooo.......... huhhuhuhuhuuuuu memang puas hati.... rim bengkok pun... puas hati.... hehehheehhe

2 comments:

kembarakita.multiply.com said...

tu le... nak sangat superv....hahahah...amik kor...
aku dah cakap jangan jangan...
kor main jugak...hehehehe

en_me said...

salammms..