Thursday, May 07, 2009

-what to do when u can't ride: part 2-

FOX FLUX 2009, PUNK BLACK....beli kat kedai eric tasek RM330.... asalnye aku dah beli fox flux camo 2008...RM200 kat BBS...aku ingat kepala aku muat la saiz M... tgk2... aduh... dah la ketat...nak ikat pun tak buleh... konfem kena jual nih... tak sampai 10min... aku pack balik... letak dlm kotak... trus iklan kat bbs.... 10min pas tuh... item sold..... yeeahhhh....so... geram punya pasal... sebab aku memang mengidam fox flux.... aku pun rembat je la 2009 punyer model... memula ingat nak amik yg camo gaks.... tapi eric ckp baik amik design baru... lagi lawa dan baru la nampak 2009... betul gaks... respect la eric... kalau org lain mesti nak let go cepat2 yg kurang berpotensi utk sold ye tak?nih dia bagi aku nasihat yang bernas/ikhlas....

nih Fork pump utk epicon aku.... nak kena adjust pressure supaya sag dia ngam ngan berat.

nih plak rim WTB yang baru aku tukar tadi.... menggantikan rim alex ace 18 aku yang kecundang.....

nih plak koleksi rim2 yang aku ader...baru 5 bulan main mtb... kalau 5 tahun...perghhh....selamat wife sporting... sayang....sayang~~~~

ps: aku nak jual wheelset murah v brake only, RM100 spesel price utk pembaca blog aku...

No comments: