Tuesday, May 05, 2009

-what to do when u can't ride-

what to do when u r injured and can't go for a ride......
shopping la apa lagi.....hehehhehe

Bontrager R white saddle... this saddle only comes with TREK bike and i got it for RM80 at CCI in penang. (refer http://qistory.wordpress.com/2009/05/05/jalan-jalan-cari-penang/ )... kenapa tukar saddle... sebab... saddle lama tuh kembang sgt.. susah nak lean back... comfy... memang comfy tapi antara penyebab aku jatuh ialah saddle lama aku tidak memberi ruang kepada peha aku ketika leaning back... saddle gel still simpan... utk epic ride.. more than 40km... buleh pakai balik... hehehhehe

ADIDAS TerreX 2008 shandal... dah lama aku ngidam kasut nih... nak beli kasut mtb scott... rm390... nak beli shimano mt40 RM270 tapi takde saiz 11...so amik yg ni lah... saiz 11, Rm240...yeay~~!!!

dah pasang saddle nih... baru la nampak mcm MTB sket... baru garang... sebelum nih nampak mcm beskal apek jual sayur jer...isk isk isk...

skang nih tgh tunggu FOX FLUX 2008 camo aku sampai... hehehehhe... rm200 beli kat bbs...

minggu nih kayuh kemana? aku tak kisah.. janji kayuh... hehehhehehe

2 comments:

khairi000007 said...

Kasut ADIDAS tuu RM 240 jee...
Beli kat mana?
CCI jugak keee?

Lord_darkslide said...

kahiri: kasut tu beli kat ipoh parade.